Ma pole ära kadunud: heietusi ja tulevikuplaane

Mõtlesin, et oleks paslik korra maailmale meelde tuletada, et olen täitsa olemas ja et mul on paar postituse ideedki meeles mõlkumas. Alanud on eelviimane nädal Erasmuse vahetust Cardiff Metropolitanis, lõpuspurt loovkirjutamises. Uusi tekste tuleb toota iga nädal. Sestap polegi blogitekste toota jõudnud. Ingliskeelse blogiga olen ka paar päeva maas (1000 päeva, raport iga päev), toidublogi ukerdab varjusurmas, Introvestorist rääkimata. Walesis lund küll pole ja soojagi jagub 10 kraadi kanti, aga ometigi on pimedavõitu. November on alati raske. Olen pooleldi talveunes ja iga kirjapandud sõna on suur võit. Detsembri jõulutrall äratab ellu, varsti olen taas parem postitaja. Aga… sõnu olen tootnud omajagu novembriski. Kui eriala, on loovkirjutamine, siis teisiti ei saagi. Naudin seda loomissundi, neid iganädalasi ülesandeid. Siit võib sündida palju võimsaid lugusid. Eeldusel, et naasen nende algete juurde, toidan neid, kasvatan neid ja kärbin vajalikest kohtadest.

Tulevikupostitusi

Ideid, mida peatselt avaldada on siit- ja sealtkandist.

  • Jätkasime Suurbritannias ringireisimist ja teiste inimeste kodudes elamist. Sellest saab põhjalikumalt lugeda ingliskeelsest blogist. Värsked pildid ilmuvad aga Instagrami. Suurbritannias ajaveetmisest kavatsen ühel hetkel siia kirjutada. Majutusest, transpordist, söömisest olen juba omajagu heietanud.
  • Olen aastaid tõlkinud ja hetkel on see töö, mida teen siis, kui kuskilt mujalt raha sisse ei tule. Ütleme nii, et olen tüdinud. Sellega ei saa rikkaks ning see pole nii lihtne, kui tundub. Ometi soovitatakse nn. lisatööna just tõlkimist. Ei-ei, nii need asjad ei käi. Võivad käia, aga enamikel juhtudel on tulemuseks kohutav kvaliteet. Tõlkimine nõuab enamat kui koolis keeletundides käimist. Isegi filoloogina tunnen, et nii palju jääb vahel vajaka.
  • Sooviksin jagada oma väikeettevõtluse kogemust ja endagi jaoks kogu selle rabelemise lahti mõtestada. Ettevõtja juba peaaegu 4 aastat.
  • Ajaplaneerimine vabakutselise/ettevõtja maailmas. Nõuab distsipliini ja võib käest ära minna. Aga vabadus on magus!
  • Internetipõhised tööotsad a la eBayle sisu kirjutamine. Lisaraha teenimise võimalus!
  • Mis värk on “housesitting” – minu 3 kuud Suurbritannias majutusele eriri midagi kulutamata. Nippe teatud keskkonnas profiili loomiseks, et saaks nutikalt reisida ja kasvõi digitaalnomaadi elu harrastada.
  • Põhimõtteliselt võiks enda tarbeks oktoobri ja novembri kokkuvõtted ära teha. Aasta lõpus on samuti hea pikemalt tagasi vaadata ja uueks aastaks plaane teha.

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.